- sprzęt optyczny (lornetki, lunety, statywy)
- sprzęt fotograficzny (aparaty, obiektywy, akcesoria do digiscopingu)
- sprzęt ornitologiczny (siatki, wagi, specjalistyczny sprzęt do nagrywania głosów)
- sprzęt biwakowy i turystyczny (namioty, śpiwory, kajaki, pontony, kuchenki etc.)
- odzież i obuwie terenowe
- książki, albumy, podręczniki, klucze do rozpoznawania ptaków w terenie, przewodniki
- specjalistyczne usługi turystyczne
- usługi hotelarskie i agroturystyka
- ubezpieczenia
- sklepy fotograficzne i turystyczne
- Hubertus Pro Hunting - Docter Optic,
- Artemix - Steiner i Leupold,
- Swarovski, Ecotone,
- Delta Optical,
- Eschenbach,
- Horyzonty,
- Leica,
- www.pstryk.pl,
- Minox,
- Oficyna Wydawnicza Multico,
- K-Consult - Sigma,
- Hama - Celestron,
- SanDisk,
- Salamandra,
- Karoka
Al. Wojska Polskiego 80/35
65-770 ZIELONA GÓRA
tel. 513 063 188
fax 61 624 79 30
e-mail: reklama@ptaki-polski.pl
Częstotliwość: kwartalnik
Zasięg: ogólnopolski
Format: A4 (210 x 297)
Druk: pełen kolor
Papier: okładka: 170 g/m + folia UV, środek: 115 g/m, kredowany matowy
Cena czasopisma: : 9,50 zł, w prenumeracie 8,50 zł. Prenumerata roczna 34 zł
Objętość: co najmniej 44 strony
Nakład: 4 000 egz.
Dystrybucja: prenumerata, sprzedaż detaliczna w wybranych salonach prasowych sieci kolporterskich: EMPIK, RUCH i Kolporter, w wybranych sklepach ze sprzętem i akcesoriami optycznymi i punktach obsługi turystycznej.
- Wszystkie elementy czcionek i grafiki muszą być w odległości min. 4 mm od brzegów strony
- Margines z odpowiednich stron na obcięcie (spad: 3 mm)
- w postaci tiff, eps, jpg lub pdf
- we wszystkich przypadkach prosimy o zamianę fontów na krzywe
Dodatkowe informacje można uzyskać w studiu DTP: studio@oikos.net.pl
Format reklam |
Wymiary (mm) |
Ceny reklamy (netto) |
IV strona okładki |
210 x 297 (+ 3 mm spady) |
3 000 |
II, III strona okładki |
210 x 297 (+ 3 mm spady) |
2 800 |
cała strona |
210 x 297 (+ 3 mm spady) |
2 500 |
Junior Page |
134 x 189.5 (+ 3 mm spady) |
1 700 |
1/2 strony (pion) |
102 x 297 (+ 3 mm spady) |
1 300 |
1/2 strony (poziom) |
210 x 145 (+ 3 mm spady) |
1 300 |
1/3 strony (pion) |
73,5 x 297 (+ 3 mm spady) |
950 |
1/3 strony (poziom) |
210 x 95 (+ 3 mm spady) |
950 |
1/4 strony (pion) | 102 x 145 | 650 |
1/4 strony (poziom) | 210 x 70 | 650 |
6 modułów | 114,5 x 124 | 840 |
4 moduły | 114,5 x 82 | 560 |
3 moduły |
53,5 x 124 lub 175 x 40 |
420 |
2 moduły |
53,5 x 82 lub 114,5 x 40 |
280 |
1 moduł | 53,5 x 40 | 140 |
Numer | Termin dostarczenia reklam | Termin wydawniczy |
1/2012 | 10 kwietnia 2009 | od 15 maja 2012 do 19 lipca 2012 |
2/2012 | 10 czerwca 2012 | od 20 lipca 2012 do 27 września 2012 |
3/2012 | 10 sierpnia 2012 | od 28 września 2012 do 6 grudnia 2012 |
4/2012 | 10 listopada 2012 | od 7 grudnia 2012 do 7 marca 2012 |
1/2013 | 10 lutego 2013 | od 8 marca 2013 do 6 czerwca 2013 |
Cennik reklam w portalu internetowym kwartalnika "Ptaki Polski"
Formaty reklamowe | Wizualizacja formatów | |
A1 Leaderboard format 728x90 px, do 50 kb, jpg/png/gif/flash 1000 odsłon - 25 zł netto Emisja 1 miesiąc - 1600 zł netto Emisja 1/2 miesiąca - 900 zł netto Emisja 1 tydzień - 500 zł netto |
||
A2 Full baner górny format 672x100 px, do 50 kb, jpg/png/gif/flash 1000 odsłon - 20 zł netto Emisja 1 miesiąc - 1400 zł netto Emisja 1/2 miesiąca - 800 zł netto Emisja 1 tydzień - 450 zł netto |
||
A3 Full baner dolny format 672x100 px, do 50 kb, jpg/png/gif/flash 1000 odsłon - 15 zł netto Emisja 1 miesiąc - 1200 zł netto Emisja 1/2 miesiąca - 600 zł netto Emisja 1 tydzień - 400 zł netto |
||
B1 Button
B2 Button
B3 Vertical banner
B4 Skyscraper |
||
D1 Top Full banner (reklama pełnoekranowa) |
Do wszystkich podanych cen należy doliczyć podatek VAT.
- Reklamy banerowe przyjmujemy w następujących formatach: JPG, PNG, GIF, GIF animowany lub SWF (flash).
- Rozmiary banerów reklamowych oraz ich formaty są uzależonione od wybranego modułu reklamowego.
- Do reklam we wszystkich formatach Reklamodawca dostarcza adres URL, na który będzie następowało przekierowanie po kliknięciu banera reklamowego.
- Reklamy w formacie SWF (flash) muszą obsługiwać zmienną clickTag. Warstwa clickTag umożliwia zliczanie kliknięć przez serwer reklamowy. Poniżej instrukcja:
- Tworzymy nową warstwę nad przygotowaną animacją – ustawiamy ją jako najwyższą.
- Rysujemy na niej prostokątny obszar, który przekształcamy na symbol – 'button'.
- Ustawiamy symbol na całkowicie przezroczysty.
- Do symbolu dowiązujmy wywołanie funkcji z odpowiednimi parametrami.
UWAGA! Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wielkość liter w zmiennej clickTag.
Kod w Action Script 2.0
on (release){
getURL(_root.clickTag, "_blank");
}
Kod w Action Script 3.0
var clickTag:String=LoaderInfo(this.root.loaderInfo).parameters.clickTag;
target_button.addEventListener(MouseEvent.CLICK, targetUrlHandler);
function targetUrlHandler(e:MouseEvent):void{
if(clickTag){
var req:URLRequest = new URLRequest(clickTag);
if(!ExternalInterface.available){
navigateToURL(req, "_blank");
}else{
var strUserAgent:String = String(ExternalInterface.call("function(){
return navigator.userAgent;
}")).toLowerCase();
if(strUserAgent.indexOf("firefox") != -1 ||
(strUserAgent.indexOf("msie") != -1 &&
uint(strUserAgent.substr(strUserAgent.indexOf("msie")+5,3))>=7)){
ExternalInterface.call("window.open", req.url, "_blank");
}else{
navigateToURL(req, "_blank");
}}}}
- Reklamy w formacie SWF (flash) nie mogą zawierać:
- powtarzającego się dźwięku (w pętli),
- dźwięku uruchamianego automatycznie (dźwięki w banerze reklamowych mogą być odtwarzane wyłącznie po interakcji użytkownika, np. poprzez kliknięcie w element kontroli dźwięku lub najechanie kursorem na obszar banera reklamowego.),
- kodu odczytującego, zapisującego lub zmieniającego dane na komputerze użytkownika (np. pliki cookie, flash shared objects),
- elementów generujących błędy w przeglądarce użytkownika,
- ilości klatek na sekundę (FPS) wyższej niż 25,
- zaszytego przekierowania do strony docelowej (wymagana jest obsługa clickTag).
- Banery reklamowe muszą zajmować cały obszar wybranego modułu reklamowego
- Obraz widoczny w reklamie musi być czytelny, rozpoznawalny i odnoszący się do treści. Tekst widoczny w reklamach graficznych musi być czytelny. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia reklam graficznych o niskiej jakości lub niewyraźnych.
- Banery reklamowe nie mogą naśladować wyglądu ostrzeżeń systemowych ani ostrzeżeń witryny.
- Banery reklamowe nie mogą naśladować wyglądu okien dialogowych, komunikatów o błędach itp. systemów operacyjnych Windows, Mac ani Unix.
ul. Kręta 5
65-770 ZIELONA GÓRA
tel. 513 063 188
e-mail: reklama@ptaki-polski.pl
I. Postanowienia ogólne
§1
Określenia i definicje:
-
Wydawca – Agencja Wydawniczo-Fotograficzna "AVES" z siedzibą w Zielonej Górze, przy ul. Krętej 5 (wydawca kwartalnika „Ptaki Polski” i strony www.ptaki-polski.pl)
Adres do korespondencji: 65-770 Zielona Góra, ul. Kręta 5 -
Zleceniodawca – osoba fizyczna lub osoba prawna zamawiająca zamieszczenie banera w portalu internetowym
-
Strona internetowa – strona internetowa prowadzona przez Wydawcę pod aktualnym adresem: http://www.ptaki-polski.pl.
-
Baner – reklama banerowa wymiarowa zamieszczana na Stronie internetowej.
§2
Wydawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść zamieszczanych banerów.
§3
Wydawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zamieszczenia reklamy banerowej bez podania przyczyny, bez ponoszenia jakiejkolwiek odpowiedzialności z tego tytułu.
§4
W przypadku zamówień cyklicznych Wydawca ma prawo odmowy publikacji reklamy banerowej w trakcie realizacji, jeżeli jej treść czy forma spotka się z negatywnym odbiorem.
§5
W przypadku reklam banerowych zawierających teksty lub fotografie osób trzecich, Zleceniodawca jest wyłącznie odpowiedzialny za zapewnienie, że przysługują mu wszystkie prawa autorskie majątkowe do tych materiałów, i że zobowiązuje się do pokrycia ewentualnej szkody, którą Wydawca miałby ponieść w rezultacie ich emisji. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z oświadczeniem Zleceniodawcy, że powyższy obowiązek jest spełniony, zaś zamawiana reklama banerowa nie jest sprzeczna z prawem lub zasadami współżycia społecznego (dobrymi obyczajami).
II. Warunki emisji reklamy banerowej na Stronie internetowej
§6
- Emisja reklamy banerowej na Stronie internetowej dokonywana jest wyłącznie na podstawie pisemnego zamówienia dostarczonego przez Wydawcę, które zostało podpisane i odesłane przez Zamawiającego do Wydawcy pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną. Adres korespondencyjny, numer faksu i adres poczty elektronicznej są zamieszczone na druku zamówienia.
- Integralną częścią zamówienia są gotowe materiały reklamowe.
§7
- Zleceniodawca może dokonać rezerwacji terminów, miejsc reklamy banerowej.
-
Warunkiem uwzględnienia rezerwacji jest:
- istnienie odpowiednich możliwości technicznych po stronie Wydawcy
- zobowiązanie się Ogłoszeniodawcy do dostarczenia zamówienia i gotowych materiałów, o których mowa w §7, nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia emisji.
- Niedostarczenie zamówienia w terminie określonym w §7 ust.2 zwalnia Wydawcę z obowiązku rezerwacji.
§8
- Zleceniodawca może dokonać wyboru miejsca emisji reklamy banerowej.
- Wybór miejsca emisji reklamy banerowej na Stronie internetowej następuje wyłącznie poprzez wskazanie nazwy banera – zakładka Rozmieszczenie banerów na stronie
-
Warunkiem emisji banera w wybranym przez Ogłoszeniodawcę miejscu jest:
- istnienie odpowiednich możliwości technicznych po stronie Wydawcy,
- dostarczenie zamówienia i materiałów reklamowych, o których mowa w § ust.1 i 2.
§9
- Materiały reklamowe Zleceniodawca zobowiązany jest dostarczyć Wydawcy łącznie z zamówieniem.
- Materiały reklamowe powinny spełniać wymagania techniczne określone w zakładce Parametry reklam banerowych.
- Ewentualne zmiany zamówienia bądź materiału reklamowego Zleceniodawca zobowiązany jest dostarczyć Wydawcy na piśmie, z dokładnym określeniem ich zakresu, najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem emisji nowego materiału reklamowego.
- W przypadku przekroczenia terminów odnośnie zgłoszenia ewentualnych zmian zamówienia, o których mowa w ust.3 niniejszego paragrafu, Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki emisji reklamy w wersji pierwotnej, przy jednoczesnym obciążeniu Zleceniodawcyy pełnymi kosztami zrealizowanego zamówienia.
§10
- Rezygnacja z zamówienia reklamy banerowej, wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
-
Rezygnacja z zamówienia musi być dostarczona Wydawcy na 3 dni roboczych przed emisją reklamy banerowej. W przeciwnym razie nastąpi obciążenie Zleceniodawcy w wysokości:
- 50% – w przypadku zgłoszenia rezygnacji na 2 dni robocze przed emisją,
- 100% – w przypadku zgłoszenia rezygnacji w terminie późniejszym niż 2 dni robocze przed emisją.
III. Reklamacje
§11
- Reklamacje dotyczące jakości i sposobu zamieszczania reklamy banerowej Zleceniodawca powinien zgłosić pisemnie w terminie do 7 dni roboczych od daty pierwszej zakwestionowanej emisji reklamy banerowej.
-
Reklamacja złożona w formie pisemnej powinna zawierać:
- opis wad i usterek w wyemitowanej reklamie w stosunku do złożonego zamówienia, bądź informację, że nie doszło do emisji pomimo dostarczonego zamówienia i dokonania w terminie wpłaty,
- datę, w której doszło lub miało dojść do emisji banera,
- Odpowiedzi na złożone reklamacje będzie udzielać upoważniony pracownik Wydawcy w formie pisemnej.
- Niedotrzymanie terminu zgłoszenia reklamacji, niezachowanie jej formy pisemnej powoduje utratę przez Zleceniodawcę prawa do reklamacji, jak też kolejnych dotkniętych wadą lub usterką emisji tego samego materiału w przypadku publikacji cyklicznych.
- Wydawca jest zobowiązany sprostować wady wówczas, gdy reklamacja jest uzasadniona. Formę rekompensaty za wady, w drodze negocjacji, ustalą Wydawca i Zleceniodawca.
IV. Płatności
§12
Formaty i cenny reklam banerowych na Stronie internetowej podane są w zakładceFormaty i ceny reklam banerowych. Ceny nie zawierają podatku VAT.
§13
Płatności za reklamy banerowe dokonywane są przelewem na konto bankowe w ciągu 14 dni kalendarzowych od wystawienia faktury VAT.
§14
W przypadku indywidualnych ustaleń, zapłata za zamieszczenie reklamy banerowej w terminie zgodnym z informacją podaną w podpisanym zamówieniu.
§15
Przy zamówieniach cyklicznych Wydawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania emisji banerów w przypadku niedotrzymywania terminów płatności.
V. Postanowienia końcowe
§16
W sprawach nieuregulowanych powyższymi zasadami , mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o Prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy o Prawie prasowym oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
§17
Wszelkie spory wynikające z realizacji zamówień na reklamy banerowe na Stronie internetowej, będą rozstrzygane w sądzie rejonowym właściwym dla siedziby Wydawcy.
.